Obserwatorzy

środa, 22 czerwca 2011

The Sims 3: Buydebug - cz.1: O rozsiewaczach...


Debug... co to właściwie jest? Jest to nazwa sekretnej kategorii dostępnej w trybie kupowania po wpisaniu tych dwóch kodów: testingcheatsenabled true oraz buydebug. Co możemy w niej kupić? Różne ciekawe obiekty, takie jak np. Tajemniczy Pan Gnom, Beczka Oleju (?). Jeżeli mamy zainstalowane Wymarzone Podróże, będzie także dostępna masa obiektów grobowcowych (takich jak np. pułapki, sarkofagi, posążki, przyciski...). W każdym dodatku dochodzą nowe obiekty! Ale oprócz zakładki w której możemy nabyć te tajemnicze przedmioty, są tam dostępne kategorie o dziwnych nazwach... sugerujących, że możemy pod nimi kupić Rozsiewacze klejnotów, skał, metali, Rozsiewacze roślin i Rozsiewacze ryb... o co chodzi? A więc, gdy umieścimy taki rozsiewacz, w... np. otoczeniu naszej parceli, biblioteki czy restauracji, w tym właśnie miejscu będą się gromadzić wcześniej wybrane przez Nas obiekty. Np. gdy umieścimy gdzieś Rozsiewacz Kwarcu Dymnego, w jego otoczeniu będą gromadzić się kwarce dymne, które Nasz sim będzie mógł potem pozbierać! :)

Uwaga: Rozsiewacze widoczne są (wyglądają jak białe skrzynki i mają zaznaczony obszar rozsiewania wielkim kołem) tylko po wpisaniu kodów; testingcheatsenabled true i buydebug! Ale obiekty będą się generować cały czas... dopóki nie usuniecie rozsiewacza. :)


A więc wpisujcie kody i pobawcie się trochę w Trybie Kupowania, urządzając dom Waszego sima, za pomocą cennych obiektów (i beczek oleju)!


Tajemniczą kategorię kupowania znajdziecie w: Sortuj według przeznaczenia, pod kwadracikiem ze znakiem zapytania.



2 komentarze:

defomography pisze...

mam problem - po wpisaniu wszystkich kodów i innych, w trybie kupowania nie pojawia mi się ten znak zapytania, mimo, że postępuję krok w krok z Twoją instrukcją.. nie rozumiem.. czy ktoś ma tak, jak ja?

Anonimowy pisze...

Mam problem: kupilam kilka rozsiewaczy i potem je usowalam ale zostaly mi takie biale skrzynki po nich i nie moge sie ich pozbyc a kod delate object nie dziala u mnie... Co zrobic?