Obserwatorzy

piątek, 29 kwietnia 2011

Ogólnie: Mini ściąga Bardzo niezwykłych owadów.

Tak, tytuł dosyć dziwny. :D Więc tłumaczę dokładnie, co będzie w tym poście... zaprezentuję Wam listę, dzięki której łatwiej będzie Wam złapać jeden z Bardzo niezwykłych okazów owadów... dlaczego? Bo będą w niej napisane miejsca, w których możecie spotkać te rzadkie motyle i żuki. :) Lista będzie aktualizowana, wraz z moimi odkryciami. Oczywiście, jako czytelnicy możecie mi pomóc ją powiększać. ;D

Oto ona:

Owady w Sunset Valley:
Tęczowe motyle; okolice Salonu Spa "Sharma"

Owady w Twinbrook;
Tęczowe motyle; okolice salonu spa (którego nazwę zapomniałam ;D).

Owady w Bridgeport:
Tęczowe motyle; Motyla Eskapada, Błonia Bridgeport, okolice domu rodziny Littler.

Owady w Riverview:
BRAK INFORMACJI

Owady w Barnacle Bay:
BRAK INFORMACJI

Owady w Magicznych Źródłach:
BRAK INFORMACJI

Okolice wycieczkowe:

Egipt:
Motyl Kleopatry; baza wypadowa (akurat ja znalazłam tego motyla krążącego wokół krzaków... polecam tam szukać :D)

Chiny:
BRAK INFORMACJI

Francja:
Motyl Świetlisty; las... :l bez nazwy, mogę go opisać z wyglądu: mnóstwo drzew i motyli, małe jeziorko w którym można złowić żaby i parę ozdobnych skał...

To wszystko. Wiem, że mało, ale spokojnie... będą nowe zapiski, nowości. :D Postaram się dać trochę więcej miejsc z żukami.

PS: Wynagrodzę Wam tą skromną notkę. ^^ Niedługo opiszę o rozsiewaczach obiektów kolekcjonerskich i tajemniczej wyspie pełnej rzadkich motyli i żuków.

Edit.: Pograłam trochę w Bridgeport i odkryłam nowe sekrety! ^ ^

4 komentarze:

blogu$ adgam2000 pisze...

Hej! Znalazłam motyla świetlistego, tam gdzie opisałaś. Jednak, gdy próbowałam użyć go w rozsiewaczu (użyłam około 15 rozsiewaczy motyla świetlistego w trzech różnych miejscach) i przez 15 simsowych dni się nie rozsiały. Co robię nie tak? (Przy okazji, wielkie dzięki za opisanie miksowania przedmiotów, mam piękne kolekcje kryształowych czaszek;) )

Anonimowy pisze...

A gdzie w Sunset Valley można znależć żuka tęczowego? Bo nigdzie go nie ma!!!

P.S. Tęczowego motyla (oczywiście w Sunset Valley) można także znależć po drodze do Simhenge lub w Simhenge

Anonimowy pisze...

ludzie sprubujcie z pomocnikiem kolekcjonera!!!!!!

Anonimowy pisze...

W Sunset Valley przy ośrodku naukowym czasem też coś jest.