Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2011

The Sims 3 Po Zmroku: Błędne ogniki.

Oto post, w którym zaprezentuję ciekawy gatunek motyli, dochodzący do gry w dodatku Po Zmroku. :)

Dlaczego to tak wyjątkowy gatunek? Przede wszystkim dlatego, że są jego różne kolory i rzadkości... nie jest tak, jak z np. Motylem Tęczowym, że jest tylko jeden wariant wyglądu... bo tych Naszych Błędnych Ogników, jest naprawdę dużo.

Zacznijmy od tego, że Ognika można rozpoznać po tym, że świeci. Wygląda jak kulka. Gdy się przyjrzy tym owadom, można dostrzec małe skrzydełka, ciemnego odcieniu ich koloru. Kolory bywają różne...

Rodzaj nr 1:







Opis: Ten rodzaj jest zielony.

Zielony Błędny Ognik.
Rzadkość: Wyjątkowy.

Wartość okazu, który ja złapałam, to 87 simoleonów.

Rodzaj nr 2:






Psst: Na tym zdjęciu, jednemu z Ogników widać skrzydełka. :D

Opis: Ten gatunek jest koloru błękitnego.

Błękitny Błędny Ognik.
Rzadkość: Rzadki (xD)

Cena okazu, który ja złapałam, to 250 simoleonów.

Teraz czas na najlepszy i najbardziej rzadki okaz...

Rodzaj nr 3:







Opis: Ten gatunek jest koloru różowego.

Różowy Błędny Ognik.
Rzadkość: Bardzo niezwykły.

Wartość mojego okazu to 701 simoleonów.








I to już wszystkie gatunki, które odkryłam... Co o tym myślicie? Podobają Wam się te owady? ^^ Ciekawe, czy jest więcej kolorów tych "motyli"... Odkryliście jakiś inny gatunek?


Pozdrawiam... o i jeszcze na koniec dodaję tekst porady, której udzielił dziś mojej simce lokaj:

Kiedy rodzi się wąż z dwoma głowami, walczą one ze sobą o pożywienie. Radzę o tym pamiętać, proszę Pani.

:D

4 komentarze:

ssimsy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ssimsy pisze...

Fajnee .. mam po zmroku, ale tego nie wiedziałam :)

Anonimowy pisze...

takie pytanko gdzie je znaleźć????

Neathis pisze...

Nie wiedziałam, że są takie owady :D Fajna notka.