Obserwatorzy

niedziela, 24 kwietnia 2011

The Sims 3 Kariera: Trzęsienie Ziemi!

Nie dawno wydarzyło mi się coś "ekscytującego"... moja simka-strażaczka dostała zlecenie pomagania ludziom podczas trzęsienia Ziemi! Mieliście już coś takiego? Ja nie - nie zajmowałam się zbytnio profesją strażaka. Jak mam być szczera, to bardziej kręci mnie stylista. ;D Ale o Nim, to potem... teraz wracamy do posta. Więc to było tak: moja zapracowana simka spokojnie konserwowała sobie alarm w remizie, gdy nagle kamerka (po prostu cały świat simów) zaczęła się trząść. To zdarzenie wywołało we mnie ekscytację, gdyż od razu skojarzyłam je sobie z trzęsieniem ziemi. Wiedziałam wcześniej, że takie coś w grze może być, z pewnego bloga... no, to ta kamerka się trzęsła z 6 lub pięć simowych minut, a gdy przestała, wyświetlił się komunikat (przepraszam, że nie mam zdjęcia ) :
Ojej, co to było? Trzęsienie Ziemi? Tracey musi szybko skontaktować się z pracą (wtf?) by sprawdzić, czy ludzie nie potrzebują pomocy.
Oczywiście Tracey nie musiała się z nikim kontaktować, gdy tylko pojawiła się ikonka zlecenia zatytułowanego Trzęsienie Ziemi!, simka ruszyła do wozu strażackiego i pojechała w kierunku wezwania. Gdy była już na miejscu, okazało się, że to zlecenie JEST trudne.... a przynajmniej - zabierze dużo cennego czasu mojej simki. Bohaterka musiała ugasić pożar (normalka...), zatrzymać wyciek gazu i oczyścić gruzowisko, pod którym znajdował się losowy sim. Oto zdjęcia tych poszczególnych czynności:







Gaszenie pożaru (nie ważne, że zdjęcie zbędne ;D). Ognia było mniej więcej tyle, ile jest przy Dużych pożarach domu, parę takich płomieni, jak na zdjęciu...



Zatrzymywanie wycieku gazu.... stukaniem młotkiem po kuchence, z której leci mało widoczny kłęb dymu.

Haha.... teraz zdjęcia ofiar.





Czy to Barry Tenderlove (czy jakoś tak...)?





To na pewno Lil Bling... ^^

No i simka tak pracowała, i pracowała... z trzy godziny (simowe, oczywiście :D), i co się okazało, gdy skończyła? Że czekają ją jeszcze dwa wezwania! Oczywiście, najpierw nie wiedziałam, że dwa, ale teraz już wiem (na stówę, sprawdzałam u koleżanki... pozdro, Olga! xD) że w zleceniu Trzęsienie Ziemi! są łącznie trzy wezwania. Po udzieleniu pomocy wszystkim obywatelom simka wróciła, do domu, majsterkować, by odpocząć po nadgodzinach do 21:40...

Ciekawostki dot. zlecenia:
*może pojawić się kilka razy... nawet dwa dni pod rząd, jak mi!
*gdy przyjeżdżamy na miejsce zlecenia, wyświetlają Nam się komunikaty typu: Trzeba było słuchać naukowców! (hah, tylko tyle zapamiętałam...) - a czasem, możemy natrafić, na napis: "Trzęsienie ziemi mogło naruszyć fundamenty,idź do innych domów, by sprawdzić, czy ludzie nie potrzebują pomocy." - hm... sprawdziłam fundamenty i wydają się być w porządku. xD Może to tylko taki napis, który miał urealistycznić (jest takie słowo?) grę?
*takie zlecenie pojawia się od 9 poziomu kariery strażaka

Ktoś dołoży więcej ciekawostek? Też tak mieliście? Co sądzicie o tym zleceniu? Co sądzicie o poście?

Brak komentarzy: