Obserwatorzy

sobota, 13 sierpnia 2011

Info: Edycja Limitowana Zwierzaków...

Już od kilku dni, większość portali i blogów o Simowej tematyce, huczała od wieści o Limitowanej Edycji Zwierzaków, która miała wprowadzić do gry więcej nowych funkcji, niż normalny (nielimitowany) egzemplarz dodatku. Przed chwilą, natknęłam się na stronę sklepu Origin na której można zamówić takową limitowaną edycję Zwierzaków, a w opisie produktu, zauważyłam:

W Edycji Limitowanej możesz:

• Zmienić wygląd i styl miasta swoich Simów za pomocą ekskluzywnego lokalu!

• Dać swoim Simom miejsce, gdzie będą mogli spotykać się z innymi Simami oraz ich zwierzakami!

• Zdobywać unikalne obiekty dostępne tylko w sklepie dla zwierząt!

Moim zdaniem, nie wiele napisali. Tajemnicą jest nadal ilość, jakość i użyteczność w grze "unikalnych obiektów", o których wspomniało EA... co myślicie o tych obiektach? Zamierzacie kupić Limitowaną Edycję Zwierzaków?

PS: Jeśli chcecie zamówić Edycję Limitowaną The Sims, dostać się do tej strony, na której natknęłam się na fragment o nowościach, który umieściłam powyżej, to link:


~Floo

2 komentarze:

Wiolka pisze...

Ja nie kupuje...Jeśli chodzi o Pc to edycja limitowana raczej za dużo nie wniesie... Będzie co prawda ten sklep dla zwierząt, ale to nic wielkiego według mnie. :)

Kilmeny pisze...

Dużo ta Edycja Limitowana nie wniesie, ale ten sklep może się okazać fajną opcją. Ja postaram się jakoś kupić grę z tym dodatkiem.

PS: Na moim blogu nowa notka :) .