Obserwatorzy

niedziela, 13 listopada 2011

The Sims 3 Wymarzone Podróże: Opisy tajemniczych obiektów kolekcjonerskich. - Tyberium.

Tyberium - kolejny tajemniczy obiekt kolekcjonerski. Dochodzi w Wymarzonych Podróżach. Są na nim dostępne tylko dwa szlify; szlif sercowy (jeśli oczywiście go odblokowaliśmy) oraz unikalny szlif o nazwie Wycięty Szpic, który można zrobić tylko na tym kamieniu.

Wycięty Szlif Tyberium


Po oszlfowaniu, Tyberium staję się jasno-zielonym, przeźroczystym kamieniem, z którego co jakiś czas wylatują małe świecące kulki w kolorze kamienia.

Tyberium się świeci , zaraz wylecą z niego świecące kulki...
No i wylatują!

A gdy Sim ma zbyt długo ten kamień w wyposażeniu, zaczyna mieć mdłości.

Oprócz tego, Tyberium rośnie. Tak, właśnie, rośnie! Po pewnym czasie nie spędzonym w wyposażeniu Sima, kamień zmienia się z Wyciętego Szpica/Szlifu Sercowatego Tyberium w Duży Wycięty Szpic Tyberium! Staje się większy i obojętnie, jakiego szlifu był wcześniej, zmienia się w Wycięty Szpic, czyli ten swój unikalny szlif.

Duży Wycięty Szlif Tyberium

Takie powiększone Tyberium zawsze warte jest kolosalną sumę, sięgającą nawet do 40 000 simoleonów!

Podoba Wam się ten kamień? Spotkaliście się z nim w grze?

Na koniec posta, chce jeszcze, żebyście przeczytali pewien komentarz:
mam problem - po wpisaniu wszystkich kodów i innych, w trybie kupowania nie pojawia mi się ten znak zapytania, mimo, że postępuję krok w krok z Twoją instrukcją.. nie rozumiem.. czy ktoś ma tak, jak ja?
- są to słowa Defomography, dotyczące rozsiewaczy. Czy ktoś ma tak, jak Defomography?

~Floo

5 komentarzy:

Neathis pisze...

Świetny blog, super notki, ale coś mało osób go czyta. Mam jedną uwagę, nie pomyślałaś żeby tam gdzie jest nagłówek zamieścić jakiś obrazek?

Anonimowy pisze...

wow. ciekawe :)
fajny blog!

Anonimowy pisze...

jest jeszcze taka sztabka barabarum jest czerwona

Anonimowy pisze...

Miałam ten kamień ale wkurzały mnie te kulki więc nie wiedząc że jest to unikat, sprzedałam go wrwz z komodą xD

jmisiaczek pisze...

A gdzie mozna znalezc ten kamien? Ja nie wchodze do sfinksa i piramid, bo tam sa mumie :D