Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2011

Ogólnie: Wszystkie Magiczne Gnomy dostępne w grze.

Oto wspólne zdjęcie ich wszystkich;


Przepraszam za jakość wykonania. xD / Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć. :)

Nr 1:

nazwa: Tajemniczy Pan Gnom
dostępny w: The Sims 3
można zdobyć: w Katakumbach, jako detektyw rozwiązując misję (The Sims 3 Kariera), miksując przedmioty (The Sims 3 Wymarzone Podróże), kupując go w komisie (The Sims 3 Kariera).

Nr 2:

nazwa: Troglodyta
dostępny w: The Sims 3 Kariera
można zdobyć: w Wehikule Czasu (The Sims 3 Kariera)

Nr 3:

nazwa: Magiczny Gnom Rzeźbiarstwa
dostępny w: The Sims 3 Kariera
można zdobyć: rzeźbiąc go (The Sims 3 Kariera), kupując w komisie (The Sims 3 Kariera)

Nr 4:

nazwa: Magiczny Gnom Mistrza Manchu
dostępny w: The Sims 3 Wymarzone Podróże
można zdobyć: kupując go w komisie (The Sims 3 Kariera) lub u sprzedawcy reliktów, znajdując w Smoczej Paszczy/Jamie* (za to info dziękuję czytelniczce bloga), kradnąc go z Muzeum we Francji

Nr 5:

nazwa: Magiczny Gnom Wynalazczości
dostępny w: The Sims 3 Kariera
można zdobyć: kupując go w komisie (The Sims 3 Kariera), tworząc go przy stole wynalazcy (The Sims 3 Kariera)

Nr 6:

nazwa: Magiczny Gnom Sułtana Sama
dostępny w: The Sims 3 Wymarzone Podróże
można zdobyć: kupując go w komisie (The Sims 3 Kariera), znajdując go w grobowcu (np. w Kopalni Miedzi), kradnąc go z Muzeum we Francji

Nr 7:

nazwa: Magiczny Gnom Małego Leona
dostępny w: The Sims 3 Wymarzone Podróże
można zdobyć: kupując go w komisie (The Sims 3 Kariera), kradnąc go z Muzeum we Francji

Nr 8:

nazwa: Magiczny Gnom Wampir
dostępny w: The Sims 3 Po Zmroku
można zdobyć: dostając go za bycie Osobistością

Nr 9:

nazwa: Blingabu
dostępny w: The Sims 3 Po Zmroku
można zdobyć: dostając go za bycie Osobistością

Nr 10:

nazwa: Abrakadabra
dostępny w: The Sims 3 Kariera
można zdobyć: natrafiając na niego w suszarce/pralce (wyskakuję wtedy komunikat; IMIĘ SIMA znalazł gnoma pralniczego)


Początkowa cena wszystkich gnomów wynosi 1000 simoleonów.

Ciekawostki:
* po zainstalowaniu Pokoleń, Tajemniczy Pan Gnom z podstawy, zaczyna się starzeć, staję się staruszkiem i w końcu umiera, a wtedy na parceli pojawia się Nam obiekt:





Nie da się go przesunąć w Trybie Życia, a gdy na niego najedziemy kursorem, pojawia się napis:

Tu spoczywa IMIĘ GNOMA. Będziemy za nim bardzo tęsknić.

Cena tej pamiątki to 1600 simoleonów.

Koniec posta! To wszystkie gnomy! Ciekawie się, jakiego dołożą w Zwierzakach. ^^


* taki grobowiec w Shang Simla, w kształcie smoczej paszczy

~Floo

8 komentarzy:

Wiolka pisze...

Jak zauważyłam chyba mało osób komentuje bloga, a szkoda, bo jest świetny! Naprawdę jeden z najlepszych blogów jakie widziałam(pod względem estetyki-wyglądu, notek - ciekawości i przydatności i... w ogóle wspaniały)! Na prawdę, rzadko mogę ocenić jakiś blog na wyżej niż 'fajny', a twój tak. :) Będę tu wpadać tak często jak tylko mogę i oczywiście jak będę o tym pamiętać. Dodam go też do linków mojego bloga.

Kilmeny pisze...

Wow, nie wiedziałam o starzeniu się gnomów i o tym "grobie". Muszę to sprawdzić u siebie w grze :) . Hej, mogłabyś mnie powiadamiać o nowych notkach? A ja Ciebie, jeśli byś chciała?

Floo pisze...

Wiolka - Bardzo, bardzo dziękuję! Twój blog również jest świetny! Możliwe, że też zrobię część z polecanymi linkami na pasku bocznym mojego bloga i zamieszczę tam link do Twojego. :)

Kilmeny - Jasne, w jaki sposób? ;) I nie musisz mnie informować, będę często zaglądać na Twojego bloga.

Anonimowy pisze...

nazwa: Magiczny Gnom Mistrza Manchu
dostępny w: The Sims 3 Wymarzone Podróże
można zdobyć: kupując go w komisie (The Sims 3 Kariera) lub u sprzedawcy reliktów

Tego gnoma można znaleźć także w grobowcu (tym smoczym)

nazwa: Magiczny Gnom Wampir
dostępny w: The Sims 3 Po Zmroku
można zdobyć: dostając go za bycie Osobistością

ja go znalazłam włóczącego się po domu O.O

Twój blog jest świetny :D

~ fanka simów

Floo pisze...

Fanka simów - W Smoczej Jamie/Paszczy? Ok, dzięki, zaraz uzupełnię post.

Anonimowy pisze...

Zauważyłem cos dziwnego w the sims 3 pokolenia , mam 2 magiczne gnomy i po pewnym czasie pojawił się trzeci gnom ale mały jakby dziecko gnom ??? Spotkaliście sie z tym ?

Floo pisze...

Nie spotkałam się z czymś takim, ale słyszałam, że coś takiego może się stać. ;) Było to nawet plotką, przed pojawieniem się Pokoleń: http://wszystko-o-sims-3.blogspot.com/2011/05/info-rodziny-gnomow.html

werson pisze...

Właśnie sprawdziłam, gnomy (wszystkie) teleportują się o północy, znikają w dymie, i pojawiają się w innym miejscu lub w tym samym. :)